Euro 2020 Euro 2020

Our EURO 2020 story

Wij zijn studenten aan de Hogeschool van Amsterdam. De opleiding die wij met veel plezier volgen is Sportmarketing. Sport is namelijk hetgeen wat wij allemaal graag volgen/doen. Binnen de groep worden er meerdere voetbalclubs gesteund, wat mooie rivaliteit oplevert.

Belangrijker dan rivaliteit is het samenwerken binnen de groep. Wij vinden dat samenwerken kernwaarde nummer één zou moeten zijn binnen teamsport. Samen hebben wij gedurende 10 weken de bevolking van Amsterdam West ondervraagd naar hun gedachten over het EK-voetbal in 2020 en meer specifiek de Fan Zone die hierbij hoort. Een zeer interessante opdracht waarbij we het natuurlijk heel tof vonden om voor deze opdrachtgever aan de slag te gaan. We zijn er dan ook van overtuigd dat we een mooi onderzoeksrapport hebben opgesteld.

Qua ambities zijn wij het over één ding eens: the sky is the limit. Bij deze ambitie hoort ook de kwaliteit dat wij altijd de beste willen zijn, iets wat natuurlijk prima thuishoort in de wereld van de sport. Wij kunnen niet wachten om na onze opleiding aan de slag te gaan. Ook hopen wij mooie stageplekken te vinden in de sportwereld om alvast in die sfeer te komen.

Naast deze twee genoemde kwaliteiten hebben wij loyaliteit ook hoog in het vaandel staan. Onder loyaliteit verstaan wij ook het loyaal zijn naar de afspraken die we maken als groep. Voorbeelden hiervan zijn het halen van deadlines, maar ook het wederzijdse respect naar elkaar. Deze kwaliteiten horen ook thuis in de sportwereld, aangezien binnen teams ook iedereen zich moet houden aan bepaalde afspraken.

Wij hebben met veel enthousiasme gewerkt aan deze opdracht voor dit mooie toernooi en kunnen niet wachten tot de zomer van 2020!

Op de foto vlnr: Berkan Köse, Lesley Turpijn, Tim Visser, Alexander Heuvelman en Pepijn Hubbelmeijer.